Ευχαριστήριο στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Χειρουργικής κλινικής του Νοσοκομείου Ιεράπετρας


 Αισθάνομαι την ανάγκη εκπροσωπώντας την οικογένειά μου να εκφράσω από καρδιάς τις ευχαριστίες μου στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Χειρουργικής κλινικής του Νοσοκομείου Ιεράπετρας, στο οποίο νοσηλεύτηκε πρόσφατα ο πατέρας μου. Ιδιαίτερα, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους χειρουργούς ιατρούς, κ. Γ. Βασιλειάδη, κ. Δ. Τσαπραλή και τον κ. Παπαδάκη, την αναισθησιολόγο κ. Ψαρομιχαλάκη, αλλά και την ειδικευόμενη ιατρό κ. Παπαλεξανδράκη, κατ’αρχάς, για τις εξαιρετικές ιατρικές υπηρεσίες που προσέφεραν στον πατέρα μου.

Κατά  τη διάρκεια της νοσηλείας του πατέρα μου είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά τους/τις συγκεκριμένους/ες εξαιρετικούς/ές επιστήμονες, που παρά τις αντίξοες συνθήκες, προσφέρουν ακούραστα και με ειλικρινές ενδιαφέρον τις ιατρικές τους γνώσεις. Εντυπωσιάστηκα με την ευγένεια, την καλοσύνη, την επιστημοσύνη τους και τις πρωτοποριακές μεθόδους που εφαρμόζουν, με τις οποίες θα μπορούσαν να ανακουφίζουν και να σώζουν πολλούς περισσότερους ασθενείς, αν δεν υπήρχαν οι ανεπάρκειες του Νοσοκομείου!!! 

Θα ήθελα, επίσης, να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στην Προϊσταμένη της κλινικής, το νοσηλευτικό και βοηθητικό προσωπικό, που νυχθημερόν εργάζεται αθόρυβα, υπομονετικά, πάντα με το χαμόγελο στα χείλη, υποστηρίζοντας ψυχολογικά τους ασθενείς και τους/τις συνοδούς τους. Αισθάνομαι ιδιαίτερα τυχερή που γνώρισα τόσο αξιόλογους/ες επιστήμονες και ανθρώπους.

Ελπίζω ότι στο μέλλον οι πολιτικοί ιθύνοντες σε όλες τις βαθμίδες θα αγωνιστούν με περισσότερο σθένος για την αναβάθμιση του Νοσοκομείου μας, υποστηρίζοντας τους ιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό, οι οποίοι μάχονται καθημερινά, με τρόπο αξιοθαύμαστο, για τη σωτηρία των ασθενών και το δικαίωμά τους στην περίθαλψη και την αξιοπρέπεια!!! 

 

 Με εκτίμηση 

Οικογένεια Πλατοκούκη

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη