Πανελλαδικές 2024: Σπουδαίες επιδόσεις παρά τη δυσκολία των θεμάτων στα λύκεια της Ιεράπετρας - Τι λένε στο neakriti.gr παιδιά με υψηλή βαθμολογία

 


Με χαμόγελα και έντονα συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης υποδέχτηκαν την ανακοίνωση των βαθμολογιών τους οι μαθητές των Γενικών Λυκείων της Ιεράπετρας το μεσημέρι της Παρασκευής

«Από το 1ο ΓΕΛ Ιεράπετρας πήραν μέρος στις Πανελλαδικές εξετάσεις 92 μαθητές. Παρότι ήταν πάρα πολύ δύσκολα τα θέματα στη Φυσική και στα Μαθηματικά, είχαμε στο σχολείο μας πολύ υψηλές βαθμολογίες, και είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι. Ο μέσος  όρος των μαθητών μας είχε αναμενόμενα και καλά αποτελέσματα», μας είπε η διευθύντρια του 1ου Γενικού Λυκείου Ιεράπετρας κ. Σοφία Κονταξάκη.

«Από το 2ο Γενικό Λύκειο Ιεράπετρας είχαμε 90 υποψήφιους στις Πανελλαδικές εξετάσεις  και τα αποτελέσματα τους είναι ικανοποιητικά παρότι τα παιδιά δυσκολεύτηκαν πάρα πολύ στο μάθημα της Φυσικής. Και στην Ιστορία όμως παρατηρούμε ότι έχουμε σχετικά χαμηλές βαθμολογίες», πρόσθεσε ο διευθυντής του 2ου Λυκείου Ιεράπετρας κ. Σπύρος Ορφανάκης.

Αναζητήσαμε κάποια από τα παιδιά που είχαν υψηλές επιδόσεις και τους ζητήσαμε να μας αποκαλύψουν το μυστικό της επιτυχίας τους.

Ο πρώτος των πρώτων από τα Λύκεια της Ιεράπετρας ήταν από το 2ο ΓΕΛ ο Μανόλης Άρχων που συγκέντρωσε 19020 μόρια στοκ κλάδο της Υγείας.

Μανόλης Αρχων (19.020)

Αρχων Μανόλης
Αρχών Μανόλης

«Έχω συγκεντρώσει 19020 μόρια  και η πρώτη μου επιλογή είναι η Ιατρική Σχολή Ηρακλείου, όπου σπουδάζει και η αδερφή μου. Ωστόσο έχω ήδη γίνει δεκτός με πλήρη υποτροφία στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στην Αμερική, οπότε θα συνεχίσω τις σπουδές μου εκεί. θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου και τους γονείς μου πρώτα από  όλα, τους καθηγητές μου στο σχολείο και όλα εκείνα τα άτομα που με βοήθησαν κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης χρονιάς. Το μυστικό της επιτυχίας είναι ένα οργανωτικό διάβασμα χωρίς στερήσεις,  βάζοντας τα πάντα σε μια σωστή σειρά».

Κατερίνα Μίμικα (18.775)

Μίμινα Κατερίνα
Μίμινα Κατερίνα

«Συγκέντρωσα 18.775 μόρια στον τομέα της Υγείας, αλλά δεν έχω ακόμα πάρει τις τελικές μου αποφάσεις για τη σχολή που θα βάλω σαν πρώτη επιλογή  αν και μπορώ να περάσω άνετα στην Ιατρική και στη Βιολογία. Είχα φτιάξει ένα καλό πρόγραμμα και είχα οργανώσει το διάβασμα μου, κάνοντας πολλές επαναλήψεις. Μετά τα Χριστούγεννα άρχισα πιο εντατικό διάβασμα αν και πάντα από το Γυμνάσιο φρόντιζα να έχω καλές βάσεις. Μπορούσα να βγαίνω, να χαλαρώνω  και να αφιερώνω χρόνο και για τον εαυτό μου. Ευχαριστώ για όλα τους γονείς μου, τους φίλους μου και τους καθηγητές μου».

Ευάγγελος Μανουσάκης (18.500)

Μανουσάκης Βαγγέλης
Μανουσάκης Βαγγέλης

«Με τα 18500 μόρια που συγκέντρωσα θέλω να περάσω στο τμήμα Ψυχολογίας Ρεθύμνου. Εκτός από το καλό διάβασμα χωρίς να αφήνω πίσω μου κενά, είχα καλή μεθοδολογία, σωστό πρόγραμμα και έκανα πολλές επαναλήψεις. Είχα εμπιστοσύνη στον εαυτό μου, ήθελα να πετύχω και γι αυτό είχα μεγάλη πειθαρχία στο διάβασμα μου. Με βοήθησαν πάρα πολύ οι γονείς μου και όλοι οι καθηγητές μου και τους ευχαριστώ από καρδιάς. Θέλω να ζήσω με μέτρο  την αυτονομία και την ελευθερία της φοιτητικής καθημερινότητας».

Ειρήνη Τοκατλίδου (17.900)

Τοκατλιδου Ειρήνη

«Συγκέντρωσα 17.900 μόρια με καλό διάβασμα και με ιδιαίτερη προσπάθεια στο μάθημα της Ιστορίας και θέλω να περάσω στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας. Διάβασα πάρα πολύ καλά και όλα τα άλλα μαθήματα και πέτυχα να γράψω πολύ καλά. Διάβαζα με μέθοδο από τις πρώτες τάξεις του Γυμνασίου για να έχω καλές βάσεις. Σίγουρα τους τελευταίους μήνες στερήθηκα τις πολλές εξόδους και θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους  γονείς μου και σε όλους τους καθηγητές μου που με στήριξαν στην προσπάθεια μου».

Δήμητρα Πανταζή (18.200)

Πανταζη Δήμητρα
Πανταζή Δήμητρα

«Εδώ και πολλά χρόνια με ενδιαφέρει ο τομέας της Ψυχολογίας, οπότε θεωρώ ότι με τα 18200 μόρια θα τα καταφέρω να εισαχθώ σε αυτή τη σχολή στο Α.Π. Θεσσαλονίκης. Έχω ιδεί  ήδη  τα μαθήματα της Σχολής Ψυχολογίας και ενθουσιάστηκα ακόμη περισσότερο. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τη βαθμολογία μου και θέλω να συμβουλέψω τα παιδιά που θα διαγωνιστούν τα επόμενα χρόνια να έχουν ηρεμία και πίστη στον εαυτό τους. Ευχαριστώ τη μαμά μου που μου κρατούσε το βιβλίο στο διάβασμα, τον αδερφό μου, την καθηγήτρια που μου έκανε μάθημα και τον πατέρα μου που ήταν απίστευτα υποστηρικτικός».

Στέλλα Μυλωνάκη (17.600)

Μυλωνακη Στέλλα
Μυλωνάκη Στέλλα

«Συγκέντρωσα  17600 μόρια και είμαι ανάμεσα στην Ιατρική και στην Οδοντιατρική. Από την αρχή της χρονιάς προσπαθούσα να μοιράσω το χρόνο μου σωστά σε όλα τα μαθήματα. Με κράτησαν δυνατή η πίστη και τα όνειρα που θέλω να ακολουθήσω , καθώς και οι καθηγητές και οι γονείς μου. Οι φίλοι μου με στήριζαν πάρα πολύ και μου έδιναν δύναμη. Ευχαριστώ πάρα πολύ την οικογένεια μου και  ιδιαίτερα τον αδερφό μου γιατί με βοήθησε πάρα πολύ».

Εμμανουέλα Μπαριτάκη (17.075)

Μπαριτακη Εμμανουέλα
Μπαριτάκη Εμμανουέλα

«Από την Α Γυμνασίου είχα βάλει στόχο να σπουδάσω Αγγλική Φιλολογία και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω  γιατί έχω πάει πολύ καλά και στο ειδικό μάθημα που δεν έχω ακόμα το αποτέλεσμα του. Στο διάβασμα πρέπει να έχουμε καλό πρόγραμμα  και συγκέντρωση σε αυτό που κάνουμε. Με βοήθησαν πάρα πολύ η οικογένεια μου και η καθηγήτρια που με καθοδηγούσε και τους ευχαριστώ από καρδιάς. Θέλω να πω στα παιδιά που θα διαγωνιστούν τα επόμενα χρόνια να μην έχουν άγχος και να έχουν καλή ψυχολογία. Να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και να είναι προσηλωμένοι στο στόχο τους. Στη φοιτητική ζωή θα έχω ελευθερία και θα ασχοληθώ με την Αγγλική γλώσσα που αγαπώ πάρα πολύ».

Κωνσταντίνος Γιακουμάκης (18.020)

Γιακουμακης Κώστας
Γιακουμάκης Κώστας

«Στόχος μου με τα  18020  μόρια είναι  η Σχολή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου στο Α.Π.Θ.  και ελπίζω ότι θα τα καταφέρω. Διάβαζα ποιοτικά και με μέτρο. Έτσι θα πρέπει να διαβάζουν όλα τα παιδιά και να έχουν βάσεις από τα Γυμνασιακά χρόνια.  Με βοήθησαν πάρα πολύ οι καθηγητές μου στο Φροντιστήριο και στο Σχολείο και τους ευχαριστώ πάρα πολύ. Σίγουρα θα έχει πολύ διάβασμα η φοιτητική ζωή αλλά θα έχει και καλοπέραση με παρέες εξόδους πάρτι και ευχάριστες στιγμές».

Ζωή Φραγκούλη (16.450)

 

Φραγκούλη Ζωή
Φραγκούλη Ζωή

«Με τα 16450 μόρια η πρώτη μου επιλογή θα είναι οι Παιδαγωγική Σχολή της Θεσσαλονίκης γιατί εκεί σπούδαζε και ο αδερφός μου. Μου αρέσουν πολύ τα παιδιά και έχω κάνει ήδη πρακτική με το διάβασμα του μικρού μου αδερφού. Τα Αρχαία ήταν το μάθημα που  με δυσκόλεψε περισσότερο. Δεν διάβαζα πάρα πολλές ώρες. Το διάβασμα μου ήταν ένα τετράωρο κάθε μέρα και είχα χρόνο και για τις εξόδους μου. Η καλή ψυχολογία και η αυτοπεποίθηση είναι αυτά που οδηγούν στην επιτυχία. Ευχαριστώ το Θεό που με βοήθησε να τα καταφέρω, τους γονείς μου και τους καθηγητές μου για την υπομονή τους και τη βοήθεια τους».

Στέλιος Κόκκαλης (17.920)

Κόκκαλης Στέλιος
Κόκκαλης Στέλιος

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος  με τα 17.920 μόρια που συγκέντρωσα. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα δηλώσω, αλλά είμαι μεταξύ Ιατρικής, Φαρμακευτικής και Βιολογίας. Δεν διάβαζα τόσο πολύ αλλά αρκέστηκα σε όσα μου έδιναν για μελέτη από το Φροντιστήριο μου. Στη φοιτητική μου ζωή θα δίνω όλη μου την ενέργεια στο να περνώ τα μαθήματα  μου αλλά και να περνώ καλά με την παρέα και τους φίλους μου.  Ευχαριστώ πολύ τους γονείς μου, τους φίλους μου  και τους καθηγητές μου για τη στήριξη τους».

Γιάννης Κοντοπόδης (17.600)

Κοντοποδης Γιάννης

«Με τα 17.600 μόρια που συγκέντρωσα θα δηλώσω πρώτο το Οικονομικό τμήμα της ΑΣΟΕΕ στην Αθήνα. Από τα προηγούμενα χρόνια είχα ξεκαθαρίσει το στόχο μου και σε αυτόν είχα επικεντρωθεί. Περίμενα το διάβασμα πιο απαιτητικό και τα θέματα πιο δύσκολα αλλά τελικά όλα πήγαν καλά. Διάβαζα όσο έπρεπε αλλά είχα αρκετό χρόνο και για εξόδους με την παρέα μου. Θέλω να έχω τις παρέες μου και σαν φοιτητής στην Αθήνα , χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αφήνω πίσω το διάβασμα. Ευχαριστώ τους γονείς μου και τους καθηγητές μου  και ιδιαίτερα την Πωλίνα για την Έκθεση».

Βασίλης Τουρλούκης (18.115)  

Τουρλούκης Βασίλης
Τουρλούκης Βασίλης

«Από παλιά είχα βάλει στόχο τις Σχολές Πυροσβεστικής, Λιμενικού και  Αστυνομίας και θα τις δηλώσω με αυτή τη σειρά. Με εκφράζει περισσότερο η Πυροσβεστική γιατί μου αρέσει να βοηθώ τον κόσμο. Επένδυα πολύ σωστά τον ελεύθερο μου χρόνο κάνοντας δραστηριότητες που με γεμίζανε όπως ποδόσφαιρο και βόλεϊ με αποτέλεσμα να είμαι συγκεντρωμένος στις λίγες ώρες που διάβαζα σωστά και ποιοτικά.  Ευχαριστώ τους γονείς μου με άντεξαν, τους καθηγητές μου και την κοπέλα μου».

Εφραιμία Πρωτοψάλτη (17.000)

Πρωτοψάλτη Εφραιμία
Πρωτοψάλτη Εφραιμία

«Με τα 17.000 μόρια θα δηλώσω τη σχολή Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής  Αθήνας. Είχα διαβάσει πάρα πολύ και έγραψα πολύ καλά σε όλα τα μαθήματα. Οι στόχοι μου επιτεύχθηκαν και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη γι’ αυτό. Το διάβασμα με σύστημα είναι το μυστικό της επιτυχίας. Είχα πολύ άγχος αλλά πίστευα στον εαυτό μου και ήξερα ότι θα τα καταφέρω. Ευχαριστώ τη μητέρα μου για τη στήριξη και τους καθηγητές μου που φρόντιζαν να με κρατούν ψύχραιμη την κατάλληλη στιγμή. Η φοιτητική ζωή ελπίζω ότι θα είναι όπως την ονειρεύομαι. Θέλω να πάρω το πτυχίο μου με καλό βαθμό και να βρώ αμέσως μια καλή δουλειά».

Ιάκωβος Θαλασσινός (17.280)

Θαλασσινός Ιακωβος
Θαλασσινός Ιάκωβος

«Με τα 17280 μόρια θέλω να εισαχθώ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και πιστεύω ότι θα καταφέρω. Αν συγκέντρωνα περισσότερα μόριο θα δήλωνα το Οικονομικό ΣΑΣ  που έχει γρήγορη επαγγελματική αποκατάσταση. Γενικά με ενδιαφέρει ο τομέας της Οικονομίας. Δεν είχα το καλύτερο πρόγραμμα στο διάβασμα μου αλλά ρίσκαρα στο τέλος κάποια πράγματα που αγαπούσα. Προτείνω στα επόμενα παιδιά που θα δώσουν πανελλήνιες να κάνουν τακτικό καθημερινό διάβασμα  από τις πρώτες τάξεις και να εντείνουν την προσπάθεια τους στην Γ’ Λυκείου».


neakriti.gr

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη