Frog Music Record-Φώτης Κιμωλιάτης-«Έβαλα Φωτιά»


 O Φώτης Κιμωλιάτης επιστρέφει δισκογραφικά με άκρος καλοκαιρινή διάθεση με το νέο του τραγούδι με τίτλο -«Έβαλα Φωτιά».

Στίχοι:Μαρία Ακρίβου-Μουσική: Χρήστος Μανιάτης

Ο Φώτης μας παει «Βόλτα στα νησιά» με το ωραιότερο νησιώτικο τραγούδι του φετεινου καλοκαιριου.

Ταξιδέψτε μαζί του στις θάλασσες, στον έρωτα στην αγάπη στον χωρισμό αφήστε κάθε μουσικό ταξίδι σας να σας γεμίσει με εικόνες και συναισθήματα.

Η φωνή του είναι μοναδική,και μας ταξιδεύει για μια ακόμη φορά,με το ιδιαίτερο χρώμα της.

Κυκλοφορεί από Την Frog Music Records

Δείτε στο ΥouΤube το video clip 


Στίχοι:

Λάθος μου ήταν που σ' αγαπήσα πολύ,

Τα πάντα σου δώσα, μα πήρα αχαριστία,

Μου δώσες πίκρα και με πότισες χολή,

Εγώ σε πήρα σοβαρά μα εσύ αστεία.

 

'Έβαλα φωτιά στο παρελθόν,

Είπα να κοιτάξω το παρόν,

Από τα σημάδια που μου άφησες εσύ,

Άφησα το πόνο μου στην άκρη,

Σκούπισα απ' τα μάτια μου το δάκρυ,

Με καινούριο έρωτα αρχίζω απ' την αρχή,

Άφησα το πόνο μου στην άκρη,

Σκούπισα απ' τα μάτια μου το δάκρυ,

Με καινούριο έρωτα αρχίζω απ' την αρχή.

 

'Ένα παιχνίδι ήταν όλα τελικά,

Που είχες φτιάξει όμορφα καλοστημένο,

Μα θα 'ρθει η ώρα που κι εσύ θα κλαις πικρά,

Κανείς δεν ξέφυγε από το πεπρωμένο.

 

'Έβαλα φωτιά στο παρελθόν,

Είπα να κοιτάξω το παρόν,

Από τα σημάδια που μου άφησες εσύ,

Άφησα το πόνο μου στην άκρη,

Σκούπισα απ' τα μάτια μου το δάκρυ,

Με καινούριο έρωτα αρχίζω απ' την αρχή,

Άφησα το πόνο μου στην άκρη,

Σκούπισα απ' τα μάτια μου το δάκρυ,

Με καινούριο έρωτα αρχίζω απ' την αρχή.

 

'Έβαλα φωτιά στο παρελθόν,

Είπα να κοιτάξω το παρόν,

Από τα σημάδια που μου άφησες εσύ,

Άφησα το πόνο μου στην άκρη,

Σκούπισα απ' τα μάτια μου το δάκρυ,

Με καινούριο έρωτα αρχίζω απ' την αρχή,

Άφησα το πόνο μου στην άκρη,

Σκούπισα απ' τα μάτια μου το δάκρυ,

Με καινούριο έρωτα αρχίζω απ' την αρχή.

 

'Έπαιξαν οι μουσικοί:

Πλήκτρα: Βασίλης Σοφός

Βιολί: Φώτης Κιμωλιάτης

Λαούτο: Χρήστος Μανιάτης

Κιθάρα: Κώστας Χατζηγεωργίου

Κιθάρα 12: Νίκος Βασιλειάδης

Κρουστά: Αριστείδης Βασηλάρης

Ηχογράφηση: Studio star Athens

Μίξη-Mastering: Studio star Athens by Χρήστος Μανιάτης

Cover Photo Design:   / vkproductionsvideolyricseditor

Σκηνοθέσια: Elfi Studio

Μοντάζ: Elfi Studio

Κάμερα: Elfi Studio

 

Καλή Ακρόαση

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη