Έντονο προβληματισμό και σοβαρά ερωτήματα για την αξιοπιστία των μετρήσεων κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος εγείρει η καταγγελία πολίτη από την Ιεράπετρα, η οποία έφτασε στο Ράδιο Λασίθι. Η καταγγέλλουσα βρέθηκε αντιμέτωπη με «φουσκωμένους» λογαριασμούς που αντιστοιχούσαν σε σημαντική κατανάλωση ρεύματος για δύο συνεχόμενες χρονιές, κατά τις περιόδους που το σπίτι της ήταν αποδεδειγμένα κλειστό και η ίδια απουσίαζε από την πόλη.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ίδια στην επίσημη αναφορά της προς την αρμόδια υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ, για την περίοδο από 16 Δεκεμβρίου 2023 έως 16 Απριλίου 2024, χρεώθηκε με κατανάλωση 792 KWh. Αντίστοιχα, για την προηγούμενη περίοδο, από 20 Δεκεμβρίου 2022 έως 17 Απριλίου 2023, η χρέωση αφορούσε 479 KWh. Οι χρεώσεις αυτές προκάλεσαν την εύλογη απορία της, καθώς, όπως δηλώνει κατηγορηματικά, διαμένει στην οικία της στην Ιεράπετρα αποκλειστικά τους θερινούς μήνες, από τον Μάιο έως τον Οκτώβριο.
Η «άκρη του νήματος» στην υπόθεση φαίνεται πως αποκαλύφθηκε στις 7 Μαΐου 2025, όταν συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε στην αντικατάσταση του μετρητή της. Κατά τη διαδικασία, διαπιστώθηκε κάτι εξαιρετικά παράδοξο: ο παλιός μετρητής είχε «κολλήσει» σε παρελθοντική ημερομηνία, και συγκεκριμένα στην 5η Φεβρουαρίου 2022! Το εύρημα αυτό ενισχύει τις υποψίες της ιδιοκτήτριας ότι ο μετρητής κατέγραφε λανθασμένα στοιχεία, οδηγώντας σε αδικαιολόγητες και υπέρογκες χρεώσεις για κατανάλωση που δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ.
Η πολίτης ζήτησε επίσημα τον έλεγχο του αντικατασταθέντος μετρητή, ο οποίος πραγματοποιήθηκε και έδειξε ότι το ρολόι λειτουργούσε εντός των επιτρεπτών ορίων. Το αποτέλεσμα αυτό, αντί να δώσει λύση, περιπλέκει ακόμα περισσότερο την υπόθεση και εντείνει την αμφισβήτηση. Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά από παράπονα καταναλωτών πανελλαδικά σχετικά με αμφισβητούμενες χρεώσεις ενέργειας, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη για διαφάνεια και άμεση διερεύνηση τέτοιων υποθέσεων.
Δημοσίευση σχολίου