Οι πόρτες του τοπικού γραφείου εξυπηρέτησης της ΔΕΗ στην Ιεράπετρα έκλεισαν οριστικά από χθες 1η Οκτωβρίου 2025. Δύο λιτές ανακοινώσεις, κολλημένες στην είσοδο, σηματοδοτούν το τέλος της φυσικής παρουσίας και κατευθύνουν τους πολίτες σε έναν μονόδρομο ψηφιακών συναλλαγών, προκαλώντας έντονο προβληματισμό σε μια σημαντική μερίδα του κοινού.
Η κύρια ανακοίνωση της ΔΕΗ είναι σαφής: «Το κατάστημα διακόπτει τη λειτουργία του». Ως εναλλακτικές λύσεις προτείνονται η δωρεάν τηλεφωνική γραμμή και η ιστοσελίδα dei.gr, κάτω από το σύνθημα «Ένα με το μέλλον». Ωστόσο, για πολλούς πολίτες, ιδίως τους μεγαλύτερους σε ηλικία ή όσους δεν διαθέτουν την απαραίτητη ψηφιακή παιδεία, αυτό το «μέλλον» φαντάζει απόμακρο και δυσπρόσιτο. Η αιφνιδιαστική διακοπή της λειτουργίας του καταστήματος, χωρίς μάλιστα ενημέρωση προς το κοινό, αφήνει ένα κενό εξυπηρέτησης για εκείνους για τους οποίους η δια ζώσης επικοινωνία δεν ήταν απλώς επιλογή, αλλά ανάγκη.
Μια δεύτερη, ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ που βρίσκεται στον ίδιο χώρο, αναφέρει πως ήδη από τις 4 Νοεμβρίου του 2024, η υποβολή αιτημάτων προς τον Διαχειριστή του Δικτύου γινόταν αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας deddie.gr και της εφαρμογής “my DEDDIE app”, καθιστώντας σαφές πως «δε θα γίνονται δεκτά αιτήματα με φυσική παρουσία» για την οποία έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει πλέον τρόπος.



Δημοσίευση σχολίου