Εθνική καμπάνια για τη σχολική βία: Λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας καταγγελιών

 


Το υπουργείο Παιδείας προχωρά σε παρεμβάσεις για την καταπολέμηση της σχολικής βίας που παρουσιάζει έξαρση το τελευταίο διάστημα.

Την εθνική καμπάνια για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας θα παρουσιάσει την Τρίτη στη Θεσσαλονίκη, ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τον Κυριάκο Πιερρακάκη.

Μια από αυτές είναι η λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας καταγγελιών για περιστατικά εκφοβισμού στα σχολεία, όπως αναφέρει η ΕΡΤ. Οι καταγγελίες στην πλατφόρμα θα είναι επώνυμες – ήδη οι γονείς έχουν λάβει ηλεκτρονικά μέσω του myschool τον αριθμό μητρώου των παιδιών τους για την ταυτοποίηση του μαθητή που κάνει την καταγγελία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η χρήση της πλατφόρμας θα είναι αρκετά εύκολη. Θα υπάρχουν ερωτήσεις αλλά και πεδία που θα μπορούν οι καταγγέλλοντες να γράφουν αναλυτικά το περιστατικό που είτε είδαν ή βίωσαν.

Σε πρώτο βαθμό θα ασχολείται το σχολείο και αν τα περιστατικό είναι πολύ σοβαρό τότε θα το διαχειρίζεται η διεύθυνση εκπαίδευσης – μια 4μελης επιτροπή η οποία θα αποτελείται από ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό και δύο εκπαιδευτικούς.

Αυστηροποιείται το πλαίσιο συνεπειών για τους μαθητές που ασκούν bullying. Επανέρχεται η 5μερη αποβολή ενώ αυτή τη στιγμή η υψηλότερη ποινή είναι η διήμερη αποβολή. Επανέρχεται και ο διαχωρισμός των απουσιών σε αδικαιολόγητες και δικαιολογημένες 40 – 75. Γνωρίζουμε ότι θα ψηφιοποιηθεί το απουσιολόγιο, το βιβλίο ύλης και οι βαθμολογικές επιδόσεις των μαθητών έτσι ώστε να μπορούν οι γονείς να γνωρίζουν άνα πάσα στιγμή τι συμβαίνει στο σχολείο.

Στις περιπτώσεις μαθητών, οι οποίοι έχουν προκαλέσει υλικές ζημιές στο σχολείο τότε οι γονείς θα επιβαρύνονται οικονομικά για την κάλυψη του κόστους της επιδιόρθωσης.

Η χρήση κινητών τηλεφώνων στο σχολείο απαγορεύεται και σήμερα. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, όσοι μαθητές χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να εκθέσουν συμμαθητές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα έρχονται αντιμέτωποι με την αυστηρότερη ποινή που είναι η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη