Aντιδράσεις σε Σητεία και Άγιο Νικόλαο για τη διακοπή ακτοπλοϊκών δρομολογίων με ταχύπλοα

 


Αγανακτισμένοι δηλώνουν οι επαγγελματίες του τουρισμού σε Άγιο Νικόλαο και Σητεία για την διακοπή των ακτοπλοϊκών δρομολογίων με ταχύπλοα σκάφη (SeaJets) για Κάσο, Κάρπαθο και Ρόδο από Σητεία και για Σαντορίνη από τον Άγιο Νικόλαο.

Η πληροφόρηση αυτή έφτασε στους κύκλους της τουριστικής αγοράς των δυο περιοχών δημιουργώντας αγανάκτηση, γιατί, όπως υποστηρίζουν, χάνεται μια σημαντική για την τουριστική ανάπτυξη υπηρεσία, ενώ την ίδια ώρα οι πελάτες που θέλουν να κάνουν ημερήσια εκδρομή σε Σαντορίνη ή Κάρπαθο θα πρέπει να υποστούν μεγάλη ταλαιπωρία και κόστος, αφού πρέπει να πάνε στο λιμάνι του Ηρακλείου.

Για τη φετινή τουριστική σεζόν ταχύπλοο για τη Σαντορίνη θα υπάρχει και από Ρέθυμνο. Πέρυσι, τα δρομολόγια από Σητεία για τα Δωδεκάνησα ήταν επιδοτούμενα, οπότε το εισιτήριο είχε τη μισή τιμή. Το φετινά δρομολόγια από Ρέθυμνο για Σαντορίνη δεν είναι επιδοτούμενα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της ναυτιλιακής εταιρείας το εισιτήριο ανέρχεται στα 104.70 ευρώ, τιμή αρκετά υψηλή σε σχέση με ανάλογης απόστασης ταξίδια σε Ευρωπαϊκές χώρες.

Ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Σητεία για Δωδεκάνησα αυτή την ώρα πραγματοποιεί το φεριμπότ «Πρέβελης», δύο φορές την εβδομάδα, το οποίο θα παραμείνει έως τις 6 Ιουνίου. Αμέσως μετά το δρομολόγιο θα αναλάβει το πλοίο «Νήσος Χίος», μία φορά την εβδομάδα. Το ταχύπλοο που φεύγει από τα Λιμάνια του Λασιθίου από 21 Ιουνίου, θα συνδέει τα Χανιά με τον Πειραιά, μέσω Μήλου, σε μόλις 5 ώρες και 15 λεπτά με επαγγελματίες και πολίτες να κάνουν λόγο “για κατάφορη αδικία… Με αυτή την (ακτοπλοϊκή) ασφυξία, που δημιουργείται εντείνεται η απομόνωση ακριτικών περιοχών, όπως η Κάσος η Κάρπαθος, αλλά και όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου. Δεν είναι λίγες οι φορές τα προηγούμενα χρόνια, όπου όταν το πλοίο της γραμμής πάθανε βλάβη τα εν λόγω νησιά έμεναν για εβδομάδες, χωρίς σύνδεση με ό,τι αυτό συνεπάγεται”.

Μιλώντας αποκλειστικά στην ΕΡΤ για το θέμα ο δήμαρχος Σητείας, Γιώργος Ζερβακης δήλωσε, ότι: «Σύμφωνα με τη δική μας πληροφόρηση η επιδότηση της γραμμής θα επαναδημοπρατηθεί στις 4 Ιουνίου όπου περιλαμβάνεται και το «γρήγορο» πλοίο. Εμείς στείλαμε σχετικό διάβημα αμέσως στο Υπουργείο Ναυτιλίας η σύνδεση της Σητείας με τα Δωδεκάνησα είναι αδιαπραγμάτευτο ζήτημα. Ελπίζουμε ότι θα προχωρήσει η διαδικασία κανονικά» καταλήγει.

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη