Σημαντική διάκριση για το Εσπερινό ΕΠΑΛ Ιεράπετρας και το Ε.Κ. Ιεράπετρας, στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοικτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

 

O 6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώθηκε τη φετινή χρονιά στην ευρύτερη Θεματική ενότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης, και έχει ως στόχο μέσω της συγγραφής ανοιχτού κώδικα και της χρήσης των ανοιχτών τεχνολογιών, μαθητές και εκπαιδευτικοί, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών.

Τα έργα που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που τους δίνουν την δυνατότητα να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα και από άλλα σχολεία. 

Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Ιεράπετρας με υπεύθυνη του έργου την κ. Δακανάλη Μαρία  κλ. ΠΕ86, τον εκπαιδευτικό κ. Διακάκη Γεώργιο κλ.ΠΕ83 και τους μαθητές και μαθήτριες των Τομέων Πληροφορικής και Ηλεκτρολογίας, διακρίθηκαν στην κατηγορία των ΕΠΑΛ, στην 5η θέση στην κατηγορία των ΕΠΑΛ.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΑΛ

  • Τα έργα AI automated parking  και Disabled people assistant από το 2ο ΕΠΑΛ / ΕΚ Αγρινίου
  • Το έργο Εικονικός Βοηθός ΣΕΠ από μαθητές του  Εσπερινού ΕΠΑΛ Αλιάρτου
  • Το έργο Φανταστικές ιστορίες και εικονογραφημένα παραμύθια από την τεχνητή νοημοσύνη  από το 1o E.K. Άρτας
  • Το έργο Ρύθμιση σηματοδοτών κυκλοφορίας με Τεχνητή Νοημοσύνη από το 1ο ΕΠΑΛ Τρικάλων
  • Το έργο Αυτόνομο Ρομποτικό Όχημα κι ως ChatBot (ο έξυπνος βοηθός) στις θερμοκηπιακές καλλιέργειες από το Εσπερινό ΕΠΑΛ Ιεράπετρας
  • Το έργο SMART CITY: Special Team Educated in Modeling από το 2ο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ανατολικής Θεσσαλονίκης
  • Το έργο Pet A.I. από το 1ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στην επίσημη σελίδα του διαγωνισμού πατώντας στο σύνδεσμο: https://openedtech.ellak.gr/2024/06/21/6th-openedtech-results/

Ο  τίτλος του έργου είναι : «Αυτόνομο Ρομποτικό Όχημα ως έξυπνος βοηθός  στις θερμοκηπιακές καλλιέργειες».


Στόχος του έργου είναι η εξέλιξη του αγροτικού τομέα με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Η Τεχνητή νοημοσύνη εδώ και καιρό συνεχίζει να κερδίζει έδαφος και θέση στον πρωτογενή τομέα της γεωργίας. Ο άνθρωπος εξελίσσεται από παραγωγό σε συλλέκτη δεδομένων από τα χωράφια του. Μπορεί με τις νέες τεχνολογικές επεμβάσεις να συλλέξει δεδομένα για τα προϊόντα που καλλιεργεί, για τον εμπλουτισμό του εδάφους με πλούσια ιχνοστοιχεία απαραίτητα για την καλλιέργεια των προϊόντων του, να πάρει μετρήσεις υγρασίας εδάφους και προϊόντος κι άλλες χρήσιμες μετρήσεις.

Μετά από καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, οι μαθητές κατασκεύασαν ένα αυτόνομο ρομποτικό όχημα που μπορεί να παίρνει μετρήσεις μέσα από τα θερμοκήπια, μπαίνοντας σε κάθε γραμμή παραγωγής και να ελέγχει την αγωγιμότητα υγρασίας εδάφους, τη θερμοκρασία και υγρασία, έτσι ώστε να στέλνει σε μήνυμα στον γεωργό τα δεδομένα από τα αισθητήρια καθώς και στον υπολογιστή. Η οδήγηση του οχήματος μπορεί να γίνει μέσω κινητού , μέσα από εφαρμογή που κατασκεύασαν οι μαθητές μας.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο επίσημο άρθρο του έργου: https://openedtech.ellak.gr/robotics2024/chatbot-o-exipnos-voithos-stis-thermokipiakes-kalliergies/ 

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς της ομάδας υλοποίησης του έργου.

Η Διευθύντρια του Εσπερινού ΕΠΑΛ Ιεράπετρας

Δέσποινα Ξομπλαράκη


Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη