Eγκρίθηκε η εκπόνηση μελέτης για το τουριστικό «branding» της Ιεράπετρας με πλάνο για δράσεις πενταετίας

 


Νέα δεδομένα στην τουριστική προβολή  του Δήμου Ιεράπετρας επιχειρεί να φέρει η νέα δημοτική αρχή και η Επιτροπή Τουρισμού, η οποία στην πρόσφατη συνεδρίαση της ενέκρινε ομόφωνα την ανάθεση μελέτης σε εταιρεία εξειδικευμένη στον τουρισμό, με σκοπό την δημιουργία και ανάδειξη του «brand» Ιεράπετρα, την εδραίωση δηλαδή του ονόματος της πόλης ως ένα τουριστικό προορισμό με συγκεκριμένα στοιχεία που μπορεί να προσφέρει σε κάθε επισκέπτη.

Όπως λέει στο Ράδιο Λασίθι ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού, Γιώργος Χατζάκης, η απόφαση για μια τέτοια κίνηση είχε αποφασιστεί σε προηγούμενη συνεδρίαση και πλέον μετά από εξέταση διάφορων προσφορών έγινε, ομόφωνα η επιλογή της εταιρείας που θα δημιουργήσει ένα δομημένο πλάνο πάνω στο οποίο θα μπορεί να κινηθεί η δημοτική αρχή για το επόμενα χρόνια.

Στόχος αυτής της κίνησης, όπως λέει ο κ. Χατζάκης, είναι αρχικά να σταματήσει η αποσπασματική και χωρίς σχεδιασμό προβολή του Δήμου Ιεράπετρας, μέσω φυλλαδίων, διαφημίσεων κλπ, που γινόταν τα περασμένα χρόνια και να δημιουργηθεί ένα πλάνο δράσεων τριών έως πέντε χρόνων του οποίου  το επίκεντρο θα βρίσκεται στο όνομα «Ιεράπετρα» και θα αναδεικνύει όλα τα επί μέρους σημεία ενδιαφέροντος που μπορεί κανείς να βρει εφόσον επιλέξει να επισκεφθεί την περιοχή.

Ακούστε αναλυτικότερα:

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη